dinsdag 4 november 2014

Leuke kristalmal van de Krantenkapper

Wat ben ik blij met mijn kristalmal van de Krantenkapper! Ik was al langer van plan om deze mal te bestellen, maar ik heb eerst geprobeerd met allerlei tempatletes die ik op Pinterest zag. Dat werkt  prima, maar je bent er langer mee bezig en is minder handig als je van plan bent om veel te maken.
Dus ik heb het mal bij Noeks besteld. Ik was eigenlijk op zoek naar flockfolie en zo kwam ik op hun site terecht. Bij verder kijken zag ik ook dat ze verschillende mallen en de inktkussens van VersaCraft verkochten. Ik dacht: goed, dan kan ik alles op één website bestelen, het scheelt dan ook in verzendkosten. (Die flockfolie moet ik nog uitproberen, maar ik heb al wat ideeën!)
Gisteravond heb ik de kristallen gemaakt. Ik gebruik een stevige papier, dan worden ze mooier. Om ze in elkaar te plakken gebruik ik een dubbelzijdige tape. Ik heb het ook met een lijmstift en met een lijmpistool geprobeerd, maar daar word je echt niet vrolijk van. Dus de dubbelzijdige tape is de beste oplossing.
En wat vind ik ze mooi geworden!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten