donderdag 11 september 2014

Oma's

Ik ben gek op haken. Ik haak al langer dan ik schrijven en lezen kan... Het is net een verslaving, nog een rij afmaken, en dan nog een... Soms heb ik geen tijd om een kopje thee te drinken, die staat dan koud te worden.
Eergisteren haakte ik een broche met een oma er op voor mijn snailmail vriendin. Vandaag komt ie aan, ik ben benieuwd wat ze daar van gaat vinden.
Broche met oma
Gisteren heb ik een doily voor mijn oma in Letland gemaak, vandaag is die op de post gegaan. Mijn oma vroeg al in de zomer om een nieuwe. Ze had eentje van mij gekregen toen ik nog op basisschool zat. Die heeft door de jaren heen paar onbedoelde gatten gekregen tijdens de intensieve gebruik. Ik vond het weer leuk om te doen, misschien maak ik binnenkort nog één. 

Doily voor oma 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten