vrijdag 15 augustus 2014

Creative honger

Ja, dat bestaat. Ik heb er regelmatig last van - creatieve honger. Als ik een leuke stofje zien, een fijne bolletje wol vind, een leuke pin op pinterest of foto op instagram zie, dan begint mijn hoger op te komen. Ik kan het niet tegen houden en onderdrukken, ik moet iets maken. En soms heb ik zin in drie verschillende dingen tegelijk. Dan moet ik maar een keus maken, maar ah... Dat is moeilijk.

Ik maak nu mijn creatieve-lijstje. Ik schrijf er alles op die ik wil maken, proberen of leren. Het wordt steeds langer, maar ik streep ook dingen af. Dat geeft fijn gevoel. Ik deel mijn creaties graag op Instagram. (Als je Krisitne Vos Skopane of skopane zoek, dan kun je mij vinden) Ik vind het leuk om anderen ook te inspireren en misschien een creatieve honger te laten ontwaken. Daarom ben ik ook met deze blog begonnen. 


Als ik heel erg eerlijk ben, dan geniet ik wel van dat gevoel. Ik word daardoor steeds creatiever. Dat maakt mijn gelukkig. 

1 opmerking:

  1. Heel herkenbaar! Ik heb dit probleem 'opgelost' door alleen bezig te zijn met creatieve hobby's die met papier te maken hebben. Haken en breien ooit geprobeerd, maar daar liggen mijn talenten niet. Ga borduren nog wel eens proberen (op zowel stof als papier) Zo veel leuke dingen, zo weinig tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen